The original Russian army

Så var det så söndag. Och helgen har varit bra? Jo tack, det är ju synd att klaga i onödan. Efter en tuff vecka var jag helt utslagen i fredagskväll. Det hindrade mig inte från att fira Emmes födelsedag med tacos, dricka och gott sällskap! Lördagen var lugn, pysslade lite hemma, promenerade i det fina vädret, var och tränande lite och sen jobb på kvällen. Och vilket arbetspass det blev! Jag står och river biljetter på konserthuset i stan och sedan får jag se hela föresställningen. Kvällen bjöd på "The original russian army" med konsert, kör och ballet. Det var så bra! Jag hade aldrig kunnat tro det, men oj vad jag uppskattade det! De körde en massa låtar på ryska som jag inte har en aning om vad de heter eller handlar om, och dansade både kosackdans och andra häftigheter! Sista numret blev "Kalinka" och det var en riktig upplevelse!

Hittills har söndagen bjudit på promenad, pyssel och CV-skrivande. Vidare ska det handlas, dammsugas, tränas och slappas :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0