Och nu då?

Såhär såg det ut utanför mitt fönster imorse, jag trodde knappt det var sant...image26
Snö, snö och mer snö. Och igår var det värsta våren! Varför kunde inte det få fortsätta? Ska det bli vinter NU? Enligt DMI ska skitvädret fortsätta hela veckan, det ska snöa och vara kallt. Hade det varit jul hade jag inte sagt någonting, men det är ju snart påsk för tusan! (Är inte påsken väldigt tidig i år, Elin?)

O well.... min snabeldrake står i skåpet och vill ha lite uppmärksamhet, så jag ska rasta honom innan han blir alldeles för otålig!

Kommentarer
Postat av: elin

Jo men påsken är väl rätt tidig i år, eller? Ibland är den ju inte förrän i mitten av april.

2008-03-21 @ 14:41:42
URL: http://babyjanes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0