Längtan

Som alltid vid denna tiden på året börjar det rycka i konsert-tarmen på mig. Jag förlorar mig själv i romantiska minnesbilder av frukost-ölen på Roskilde,  Regina Spectors spelning på Way out West, Debbie Harry i egen hög person på Vega i Köpenhamn etc etc etc. Planeringen av vårens och sommarens konserter går på högvarv och än så länge verkar det lovande.

Kaizers orchestra i Gbg
Lenny Kravitz i Hbg
Way out West i Gbg
Ev. R.E.M i Köpenhamn

Men så var det då det här med Roskildes vara eller inte vara... Det är ett än så länge oskrivet blad. Vi får se hur det går. En sak är iallafall säker, om det inte blir Roskilde så blir det något alternativt jippo den helgen, för att bara sitta hemma utan en ordentligt ursäkt det är inte acceptabelt!

image23
Det var inte alla som ville ha med sig sina gummistövlar hem från Roskilde...

Kommentarer
Postat av: elin

Vi låtsas som om Roskilde inte existerar eller att det ligger någonstans i Japan eller på sydpolen. Våga ignorera Roskildefestival!

2008-03-08 @ 15:47:23
URL: http://babyjanes.blogg.se
Postat av: Anna

Ska vi inte dit då? Jag är van vid gummistövlar nu?
Puss puss

2008-03-13 @ 00:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0