Promenad

Igår på kvällen var jag ute och promenerade med föräldrarna och hunden. Vi gick hela strandpromenaden, Gröningen och Norra hamnen. Vi bestämde oss för att dricka en öl på vägen hem och tänkte gå till Gyllene prag, men när vi passerade Sundstorget hörde vi helt plötsligt live-musik någonstans ifrån.

Vi gick upp mot Mäster Palms plats och hej och hå så befann vi oss mitt i en blues-"festival". Hunden tyckte inte om musiken, så jag tog med mig henne hem och lämnade föräldrarna med varsin öl. En promenad i rask takt med en trött hund hängandes i kopplet och en cykeltur senare var jag där igen. Jag drack en öl, lyssnade på bra musik och hjälpte till att sänka medelåldern avsevärt. Klart lyckad kväll!

I

Helgen har även tillbringats i diverse skoaffärer, men utan resultat. Idag var jag iallafall lätt coolast på Väla i min nya banan-tröja och en mjukglass i handen. Slå det om ni kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0